tirsdag den 6. juli 2010

Ny udfordringsblog

Jeg må indrømme at jeg tit handler hos Wild Orchid Crafts i Englang. Der er mange flotte og billige blomster, som jeg bruger en hel del af. Nu har jeg så lige fundet ud af at de har lavet en ny udfordringsblog. Der er ikke meget på den endnu, andet end denne lækre blogcandy:

bloggen finder du her

Krydser fingre for at jeg er så heldig at blive trukket som vinderen ud af de lidt over 500 der deltager... hmm nok ikke realistisk. ;)

Sørme om jeg ikke også faldt over denne nye norske udfordringblog:

De trækker en RAK blandt alle, der bliver faste læsere på bloggen, så smut hellere forbi og deltag i konkurrencen om et gavekort.

1 kommentar:

Anne Thormose sagde ...

Hi, hi - jeg troede lige, at det var dig, der havde været på shoppetur på nettet. ;o) Sikke en masse lækre blomster. De vil passe fint ind i min samling.