mandag den 16. maj 2011

Første skitse hos Stämpelkällan

Hver mandag kommer der en ny skitse hos stämpelkällan. I denne uge er det min tur til at lave skitsen. Puha det har krævet en del af mig, for normalt laver jeg ikke kort der ligner skitsen så tæt... Men denne gang lykkedes det meget godt synes jeg!


Her er skitsen. Brug den endelig, men husk at smide et link på stämpelkällansblog, så jeg kan kommentere det du har lavet.


Og mit kort lavet efter skitsen. :)

I morgen laver jeg en tut om hvordan du bruger krympeplast. :) Kig endelig forbi.

3 kommentarer:

Ifversen sagde ...

Flot skitse og superskønt kort!Du har ramt godt ;-)

Karina Beck sagde ...

Jeg synes at du har lavet en rigtig god skitse og lækkert kort!!

Unknown sagde ...

Hvor er det bare et skønt og sommerligt kort..!
Knus
Engel..