torsdag den 4. april 2013

Masser af Donna-kort

Kender I det med, at man en gang i mellem har en periode, hvor man er meget glad for en bestemt ting? Lige nu er jeg meget begejstret for Donna-kort. Men jeg er ikke videre begejstret for at skulle sy så meget, så jeg laver lidt min egen udgave af hendes flotte kort.

Jeg har lavet mange...

Saven er ret fed, synes jeg selv. Rigtig drengeagtig. Lucas er vild med den og glæder sig til at skulle til en fødselsdag, hvor han kan bruge den.


En sparegris.


Jeg synes også de her studenterhuer er ret flotte. Men jeg syr ikke på dem... Her har jeg dog lavet snydesting med en hvid marker.


Denne sneaker er jeg total vild med!!! Og her er syningerne nødvendige, så dem har jeg lavet.


Desværre viser billedet ikke særlig godt farverne. Den er helt dæmpet og dushet i farverne, og det ser skide godt ud. Og så har jeg doodlet i hånden... uhadada det er vildt.


Jeg ved lige, hvem der skal have dette kort...
 

Den er faktisk ikke så besværlig at lave, denne barnevogn. Jeg brugte min skæremaskine, spellbinders og en punch. Personligt synes jeg, det ser godt ud med de sorte streger, men det er jo nok smag og behag.


Fisken er ikke min favorit, men den ser alligevel godt ud. Især med stickles på nogle af de runde og på finnerne.


Klovnen er Carolines favorit. Jeg er nu også ret godt tilfreds med den. Jeg er ikke så meget til det med at sy, men at tegne rundt i kanten med en sort tush ser nu heller ikke værst ud. Her har jeg syet lidt alligevel.


Denne lavede vi egentlig til farmors fernisering, men Caroline valgte en anden i sidste øjeblik.


Embossingfolderen har været i brug igen... og jeg er vildt med det. Dette kort er jeg MEGET tilfreds med. Glæder mig til en anledning, hvor jeg kan bruge det. :)


Dette kort er også et af mine favoritter, det er skide godt ud. Og jeg har syet!!! Meget endda.
 
 
Hyggeligt at du kom forbi. :)

3 kommentarer:

Ann Katrine sagde ...

så mange flotte kort du har til en helt speciel lejlighed - dejligt at have noget at vælge imellem.

Anne Thormose sagde ...

Jeg er også stor fan af Donna-kortene. Jeg elsker at sidde og sy dem - det er så dejligt afslappende.

Super flotte kort, du har fået lavet.

Anonym sagde ...

Intercourse toys help performing of sexual pleasure for
an extended time frame.

Here is my blog post: same sex marriage colorado