torsdag den 17. juni 2010

DT - vintageudfordringen

Den anden udfordring er at lave noget om eller til en mærkedag. Vi er i designteamet stadig sponsoreret af 3ndy papir. Jeg har faktisk lavet to kort til denne opgave, men valgte dette ud, da jeg synes det var mere tydeligt til en mærkedag.


Ved ikke helt om det er foråret eller den begyndende sommer, der gør, at jeg bliver i bryllupshumør. Men jeg har lavet en del bryllupsting på det sidste...

Materialer: papir fra 3ndy papir, kraft karton, en rest bånd, små roser fra WOC (wild Orchid Crafts), stempel fra Orion design, charms fra Unikscrap, kageserviet, glansbilledeengel fra Rema1000 og hjerter standset ud med QK. Billedet er et af de fine billeder fra Fanø.   


Dette var det andet kort jeg lavede, men som jeg ikke sendte ind, da jeg ikke mente det var tydeligt nok med mærkedagen. Der står "gratulerer" i den lille bitte ramme nederst på kortet.

4 kommentarer:

Bertram sagde ...

Begge to meget dejlige kort, men især det nederste taler til mig SMIL.
Hvor er det du finder de skønne vintage billeder?

Maria Krumbaek sagde ...

hvor er det bare nogle smukke kort!

Bente sagde ...

Det er rigtig flotte kort, som jeg bliver meget inspireret af. Har meget lyst til at forsøge mig med vitagestil, men er usikker på hvordan man griber det an. Tror jeg forsøger at lifte ;o)

Karina Beck sagde ...

Rigtig flotte Vintage kort!!