onsdag den 22. september 2010

Har du set min nye header?


Den byder da pænt velkommen ikk?

Jeg har hygget mig meget med at lave en fin header til min blog. Jeg endte med at opgive at få centreret den anden header jeg havde fundet på nettet. Det kunne hverken jeg eller Hanne Funch (på scrapsister hedder hun Fru Scrap) finde ud af. Jeg er dybt imponeret over, hvor længe hun gad hjælpe mig med at forsøge at få billedet centreret. Men det lykkedes ikke - desværre! Jeg takker mange gange for, at du havde lyst til at hjælpe mig, Hanne!


Stemplet var ugens stempel i Kort og Godt netbutikken, da jeg bestilte for et stykke tid siden. Pris 5 kr. Oprindeligt stod der velkommen til verden, men jeg kom kun sværte på de første to ord - og så står der pludselig velkommen til!

Jeg har brugt papir fra Inkido (det turkise mønstrede) og Papirdesign (det lyse med sommerfuglen) og en rest kraft karton. Alfabetet er fra AC, blomsterne er fra WOC og Kort og Godt. Jeg har brugt forskellige TH dies (swirls og hængslerne).

Jeg er vildt med at bruge min big shot, og denne gang har jeg lavet en ramme med mine elskede spellbinders og noget bølgepap. Det ser så godt ud, synes jeg. Hvis du kigger godt efter, kan du måske finde et lille stempeltryk lavet på krympeplast.

Jeg kan godt lide min nye header, og sørme om det ikke betyder, at nu er billedet centreret på headeren på bloggen. Bloggen kunne åbenbart ikke lide det andet...

Blomsterne er også fra Kort og Godt - er de ikke fede med det der bånd indeni?

Tusind tak for kigget. Du får et kæmpe virtuelt knus, hvis du har lyst til at skrive en kommentar, når du nu alligevel er her. :)

9 kommentarer:

10na sagde ...

Wow, wow, wow hvor er det bare flot. Ja, det er skønt når man kan hjælpe hinanden. KH 10na

Mio sagde ...

Wouw, ser vildt godt ud Benita : ) Godt at det lykkes med denne at få den centeret. Jeps kort og Godt har nogle vildt flotte blomster : )

AGJ sagde ...

En rigtig flot header du har fået lavet. Tillyke med den!!

Jayne sagde ...

wauu.. hvor er den lækker din header... super mange detaljer... Hvis jeg skulle lave min egen, så har jeg da også brug for ekspert hjælp. Men det jo ikke altid det lykkes. Men dejligt at man har nogle gode scrapveninder der kan hjælpe..

Ps. skønt hjerte du også har lavet.. Men sådan er det jo med alt du kaster dig i gang med. Dejlig Onsdag aften til dig.. Kh Jayne

Annette / aka sagde ...

Altså, selv om du ikke havde udlovet et virtuelt knus for kommentarer her, så havde jeg alligevel kommenteret din nye header.
Jeg så det straks. For hvor er den både flot og elegant.

Karina Beck sagde ...

Hvor er din header lækker lækker lækker!

Pia Odgaard sagde ...

Rigtig fin header du har fået lavet!

Hjørdis sagde ...

Den ser superduper fin ud din nye header, og i dejlig vintagestil ! Den kan du godt være stolt af :-)
Knus Hjørdis
;0)

Thanni sagde ...

Superflot header du har fået lavet - og centreret er den også nu ;D