fredag den 10. december 2010

Julen står for døren

Jeg får en herlig scrapgave hver dag frem til jul, som er lavet af mine fantastiske scrapveninder (Eva, Signe, Dorthe og Verena). Den hænger fint i kontoret, så jeg kan få brugt tingene med det samme.

Det er ikke alle pakker, der kan hænge, så de store står på hylden. Underligt nok holder ungerne fingrene fra dem...


Nu har vi d. 10 december, og jeg har indtil nu fået disse gaver fra veninderne:
1. dec, Eva: sølvblonde, bling, sølvplastkæde
2. dec, Verena: Sølvblonde
3. dec, Dorthe: vintage photo distress stickles
4. dec, Signe: rød bred blonde, juleknapper, røde brads
5. dec, Dorthe: 2 stk doileys, brun blonde, 3 turkise pins
6. dec, Verena: 8 stk closed rosebuds i julerød
7. dec, Signe: sort/gråt bånd
8. dec, Verena: 5 stk lilla cherryblossoms
9. dec, Dorthe: en pose med røde glimmer juleblomster
10. dec, Signe: 12 små og 1 stor doiley, brunt bånd, bogsider

Det er fantastisk at modtage pakker hver dag! Især fra nogen man kender godt og som kender ens smag. :) I'm loving it!
alle disser herlige vintageting er nu mine! Der er mange vildt lækre ting!

1 kommentar:

Dortesjs sagde ...

waue lækkert... super med fede gaver..