fredag den 11. februar 2011

Syge børn er godt, hvis det betyder tid til scrap!



Jeg lå selv syg tirsdag. Resten af ugen har Lucas ligget med feber. Han er stadig ikke frisk, men er lige blevet hentet for at tage på vinterferie hos mormor og morfar på fanø. Heldige dreng. :)

Jeg var hjemme torsdag med ham, men fik INTET lavet andet end at rydde op i alle mine scrapting og printe billeder. I dag fik jeg endelig lavet noget. Han sad med den bærbare på kontoret, mens mor scrappede. Utroligt så hyggeligt det kan være at scrappe til musikken fra "Lille nørd" (to små lille nørd'er skal ud at se på dyr, kom med os på eventyr....)

Årets sne-and...

Jeg har brugt noget gammelt papir fra Kaiser Kraft. Det mørke blå er fra min nye-vundne blogcandy fra Lina. Bladene er ligeledes fra Lina. Jeg har lavet blomster med min retropunches. Sommerfuglene er standset ud i kork og lavet med en sommerfuglepunch man kan købe ved anjashobby. Det råhvide karton er en rest julepapir fra 3ndy. Det er også fra dette ark englene er klippet ud. Alfabetet er mit favoritthickers "nutmeg" og er sværtet med brushed corderoy. Ligesom alle kanter på blomster, papir og engle.


Et udvalg af blomster...

 Jeg har liftet Engels digi dobbeltlayout. For jeg synes nemlig, at hendes layout er vildt fedt!

13 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Superflot layout på lækkert papir.
Flot blomstersammensætning du har lavet.
Det var da en rigtig fin ting at få ud af scrap/syge/hyggedagen.
Og hvis du kommer i tvivl om noget fra Lille Nørd, så spørg mig !! De kører også her - og har gjort det i mange år....suk, suk,..... Men de er ret faktisk gode og pædagogiske.
God weekend.

Karina Beck sagde ...

Hvor er det bare ssssssssssssuper lækkert. Du giver mig virkelig lyst til at lave vintage igen.
God weekend.

Unknown sagde ...

Skøn skøn side! jeg er så imponeret over din blomstersammensætning i hjørnet - super flot lavet og skønt billede! Jeg er så beæret over at være blevet liftet!
Jeg håber, at du får en skøn weekend!
Knus Engel

Anonym sagde ...

Så lækker en blomster cluster. Ja hendes stil kan jeg også godt lide.

HenrietteH sagde ...

Sikke et skønt Lo... en lidt stor dreng som laver snemand, syntes jeg nok... men det bliver man nok aldrig for stor til !! Flot med alle blomsterne..

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det var en herlig sne-and, og så fint et layout. Det er dejligt at blive inspireret af nye sager. Det lyder hyggeligt, at du og Lucas har siddet sammen og leget. Hav en dejlig lørdag.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Åhhh, hvor er den super smukt... skønne papirer, flot opsætning og så flot du har lavet dine blomster.
Og ja, Engel har nogle utrolige flotte opsætninger

Ha en god weekend

Mette sagde ...

Så kjedlig når det er sykdom i huset! Nydelig LO du har laget og KJEMPEFLOTT pyntet!

Klem Mette

Bertram sagde ...

Lækkert LO og det er vældig hyggeligt at være hjemme ved syge børn, det har jeg jo brugt det meste af januar på (nu efterfulgt af en slet skjult advarsel om en fyreseddel hvis børnene bliver ved med at være syge!!! KÆMPEGRIN -chefer!!!)
Vildt så mange skønne detaljer du har fået med på det LO.

Eva (Fister) sagde ...

Lækkert layout, og er da helt vild med de kork-sommerfugle.

Herhjemme kan vi også lille nørd sangen, det er nemlig et Noras yndlingsprogrammer.

Tine sagde ...

Rigtig fint layout! Vi hører også MEGET lille nørd sangen. Vores 3-årige datter render og synger den hele tiden, og vil altid se "anders og katrine". Den er et hit;-)

Helle Sahl sagde ...

Hvor ser det dejligt ud. Skøn blanding af købte og hjemmelavede blomster.

sanne sagde ...

super lækkert har været i høje tåstrup i lørdags og kan se jeg er nybegynder men er blevet bidt af det og kigger tit herind også det er bare så flot det du laver.