søndag den 13. februar 2011

Vi venter på julen

Vi venter på julen...

D. 24.december hyggede vi os. Mere end jeg havde forventet og håbet på. Ungerne nød dagen og hyggede sig med spil, moster og gåture i skoven. Jeg havde frygtet at der ville være skrig og larm og at de ville blive uvenner konstant. Men dagen forløb uden noget som helst ballade. Det var en dejlig dag!

Jeg har brugt mørkerødt bazzil, kraft karton og et rødt/råhvidt mønstret papir fra Anjas hobby. Blomsterne er igen lavet med mine retropunches. Jeg har  klippet en gammel swirl i stykker og sat her og der. Kageservietten er fra julekalenderen på scrapsisters.

Julen har englelyd...

De små bogstavstickers er fra MM og de store har jeg købt ved min kusine. At hun dog solgte dem... tsk tsk tsk. Men den ene kvindes skrald, den anden kvindes guld. :) Jeg er meget glad for dem. Tak Signe! Englen er fra Mizz-kitty. Jeg købte nemlig et julestempelsæt fra panduro af hende for kort tid siden. :) Krympeplast er løsningen til den. :)

Tak for besøget. Og hvis du har lagt en kommentar, så tusind tak for den. Det er dog intet krav, jeg er lige så glad for alle dem der kommer på besøg uden at skrive noget. :)

7 kommentarer:

10na sagde ...

Flot, flot jule LO. Du er bare SÅ god til det med hjemmelavede blomster og krympeplast. KH 10na

Trine sagde ...

"Den ene kvindes skrald er den anden kvindes guld"? Det var da et dejligt præcist og passende citat dér. Det er da nogle geniale "Scrabble" bogstaver. Dem, ville jeg skam heller ikke kassere, Benita.

Hvor er det dejligt gennemført (som sædvanlig). Jeg elsker de varme røde nuancer, du har brugt.

Som du ved, er det dig, der vækkede min interesse for retropunches med din præmie i sin tid, og dine mange gode eksempler. Jeg invisterede i går i de mindste og har allerede lavet nogle bette fine ngole, du skl se på min blog snart. hvor er de dejlige at lave noget med.
Donna (ScrpbyDonna) bruger dem til at lave roser med, mens jeg sværger til at bukke bladene og sværte, så de får kant og er lidt grove i det. Der er så mange muligheder.

Hvor er det skønt, der findes scrappere som dig, der kan inspirere os andre!

Kærlige Scraphilsner Trine

Karina Beck sagde ...

Det oser også af hygge! flot layout.

Charlie sagde ...

Det er så en af de gange jeg bare MÅ kommentere for det er et utroligt fint juleLO og en god ide med s/h billederne når man nu ikke kan få hele familien til at klæde sig farvekoordineret =0)! Så mange fine detaljer - og jeg skal da vist have gang i den krympeplast igen kan jeg se.

Cecilie sagde ...

Det er et skønt layout, Benita. Smukt julet uden at være "traditionelt" julet - det er fedt at se. Og din lille krympede engel er da lige i øjet. Måske man skulle lede efter det der krympeplast igen...

Renate sagde ...

Nydelig LO som forteller å en prikk hvordan julen er. Man går jo og venter alle sammen på mat og akker etc og da er det deilgi med spill og annen avkobling med familien og hverandre.
Lekkert oppsett og flott pynting.

Klemmer

Anonym sagde ...

Skønt lo - jeg skulle måske snart prøve det der krympeplast. Det er godt nok smart.