mandag den 2. maj 2011

1864 og badeland + legeland i Weissenheuser.

Nu skal der snart en opdatering til!

Vi har lavet en masse de sidste par uger - her er beviserne. :)

Vi besøgte Historiecenter Dybbøl banke for første gang - og var ganske imponerede. Det var hyggeligt og ungerne nød at lave deres egen kugle og stege pandekager på bål. De var også meget interesserede i hvad bankerne var blevet brugt til.

Bagefter tog vi på havnen og fodrede svaner.


Lucas cyklede selv til børnehaven. Han har gjort det en del de sidste par uger, for han elsker at cykle. Jeg må indrømme at det kræver lidt af mig at give ham LOV til det - han er jo ikke så stor endnu. Selvom han skal starte i skole til august...

Vi er lige kommet hjem fra en forlænget weekend i Weissenheuser Strand i Tyskland. Lækkert og utroligt solrigt. Vi havde Franks mor, hendes mand, Franks søster og ungernes kusine Maria med. Perfekt!

Carolines favorit var selvfølgelig IS!

De voksne legede også i legelandet...
Udenfor kunne børnene prøve de små motorcykler og det var ungerne vilde med. :) Lucas førte an og gjorde hvad han kunne for at køre stærkt.

Tøserne hyggede sig bare langt efter Lucas.

Jeg var oppe at klatre på den vildeste klatrebane mange meter over gulvet. Det ser ikke særlig vildt ud når man står på gulvet og kigger op, men hænger man først i snorene, er det meget vildt! Jeg overskred virkelig grænser, men fuck hvor var det fedt - bagefter!

Her ser du lidt af banen. Tønderne skulle man også gå på... eller hoppe...

Lucas' favorit var helt klart klatrevæggen... han prøvede igen og igen og igen - og kom højere og højere op.


Hvad har du lavet? Jeg skal helt sikkert snart på blogrundfart, men i aften bliver det vist bare lidt af alt det jeg mangler at få lavet inden arbejde i morgen. Jeg er sååååååå træt efter weekenden. :=)

1 kommentar:

Cecilie sagde ...

Dejlige billeder - det ser ud som om I har sørget for at nyde livet!