onsdag den 14. marts 2012

Bidrag lavet til stämpelkällan

Det er længe siden, jeg har vist, hvad jeg har lavet til inspirationsbloggen ved stämpelkällan. Så her kommer en masse kort og andre spændende ting, jeg har lavet med de fede stempler fra Sverige.

Et fødselsdagkort fra Lucas til Caroline med en lille mus på. Øjnene har fået glossy accent - fed effekt!

Bamsen er lavet som PP og 3D. Den er bare blevet rigtig sød.

Baggrunden er stemplet med tre eller fire forskellige farver distress inks med samme stempel. Uglen er lavet i kraft og sværtet med distress for at få forskellige farver.

Vi skulle lave borddekorationer til valentines dag. Ikke noget jeg normalt ville gøre, men fik da lavet en lysring og to holdere til servietter. Hjerterne er sat på med 3D puder.

Et minialbum, hvor jeg bruger virkelig mange stempler. Albummet er lavet med Santas workshop i kraft. Derudover har jeg brugt basic Greys serie Basic.






Elsker mit personlige stempel fra Stämpelkällan.

Alfer er stort i Sverige. Måske kommer det også til Danmark på et tidspunkt?

Der sneg sig sørme også et dansk Orion stempel med på kortet - fyyyy!

Jeg kan godt lide lilla og hortensiaer, så det var et nemt kort at lave. :)

Nu er det snart påske. Vi skulle lave et "tittägg" - jeg anede ikke hvad det var, men nu har jeg da lært noget nyt. Jeg kan oplyse om at det ikke er helt nemt at lave hul i et kartonæg! Kyllingen er et stempel fra stämpelkällan. 

Håber du får lyst til et besøg i stämpelkällans webshop. De har altså ret mange fede stempler! Du kan bruge linket i højre side af min blog til at komme direkte til deres webshop.

Ingen kommentarer: