torsdag den 8. juli 2010

På tide med noget nyt...

jeg nyder ferien/forberedelsen til næste skoleår i fulde drag. Ungerne VIL i børnehave, så jeg har lige et par timer for mig selv i løbet af dagen. Jeg får ikke scrappet særligt meget, men lidt er det da blevet til.

I tirsdags mødtes jeg med Verena og Dorthe og fik lavet disse to layouts.





Billederne er fra deres aller første tur i segway. De skulle tvinges til det men havde det ret sjovt. Jeg havde troet at svigerfar ville være bedre til det end svigermor, men sådan forholdt det sig slet slet ikke. Hun var suverænt bedst og kørte bare stille (meget stille) og roligt igennem banen. Svigerfar skulle have hjælp det meste af vejen og kunne ikke lige umiddelbart se logikken i maskinen.

Vi får så tit flotte malerier af svigermor, så nu må det være min tur til at lave noget til deres væg.

Til jul fik vi disse flotte giraffer af svigermor...

Den kære svigermor har selvfølgelig malet tre minigiraffer, for hun er overbevist om, at vi skal have en baby mere. Hmm... det tror jeg så ikke lige.

7 kommentarer:

Maria Krumbaek sagde ...

smukke LOs :) flotte billeder med giraffer!

Karina Beck sagde ...

Rigtig flotte layouts og dem fortjener svigermor helt sikkert. For det var dog nogle skønne giraffer!

Anne Thormose sagde ...

Sikke nogle skønne layouts - fantastisk effekt at lave billederne sepia. Glæder mig til selv at prøve sådan et fætter.

Hvor er de bare flotte, de giraf-billeder. I kunne da godt tage at få en ekstra lille "unge" - bare for svigermors skyld.... ;o)

Eva (Fister) sagde ...

Flotte layouts i lækre sarte farver.

Og søde giraffer :o)

AGJ sagde ...

Sikke nogle fantastiske giraffer, dem er jeg helt vild med.

Charlie sagde ...

Flotte lo'S OG bestemt også skønne giraffer svigermor har lavet - og man skal ALDRIG sige aldrig. Jeg er selv en "hovsa vi fik en lillesøster" mine søstre var 9 og 11 år og der skulle bestemt heller ikke komme flere - men jeg kan garantere dig for at nr 3 ikke er så tosset endda - de to første har jo været en slags prøvekaniner!! =0)

Unknown sagde ...

Hvor er det nogle flotte girafmalerier :)
Kunne jeg bestille sådan nogle hos din svigermor ???
Tager hun mod bestilling?