fredag den 23. juli 2010

Skissedilla #69

Sørme om jeg ikke har fået lavet et bidrag til denne skitse lavet af Lene Neby på Skissedila:


Her er mit bidrag:


Vi er tit et smut på stranden. En fordel, der skal udnyttes, når vi ikke bor længere væk end vi gør (der er ca. 500 meter fra). Her var vi bare nede og soppe.

Jeg har brugt noget gammelt hambly overlay, et stykke Melissa Frances papir, blonde, blomsterbånd og en sart lyserød ramme, jeg selv har lavet, hvor titlen står i rammen. Det er svært at se, men titel og ramme er skåret ud af et og samme ark papir. En ide jeg så engang i et making memories blad. Tror dog titlen næste gang skal være lidt større.

Der er også kommet glimmerlim på titlen.

Her ses titlen lidt tættere på. Jeg har brug Maddie Ann alfabetet fra QK.

Fortsat god dag! Tak for kommentarerne. Det er dejligt at få kommentarer - især fra Jer jeg kender efterhånden... de faste kommentatorer. :)

7 kommentarer:

Maria Krumbaek sagde ...

Rigtig god fortolkning af skitsen. JEg kan godt lide de sarte blå farver du har holdt LOet i :)

Lula sagde ...

Nyydelig! Flott løsning på skissa, rent og harmonisk. Jeg likte de duse fargene og det blåe som kontrast.

Takk for at du deltar med oss!

Signe Bendorff sagde ...

Det må jeg sige... hvor har du bare været god til at følge skitsen... det ligner jo slet ikke dig :) Jeg er virkelig imponeret over alt det du får lavet... tror snart jeg må ned og scrappe hos jer igen ;)

Lene sagde ...

Så søt og sommerlig LO du har laget! Stilige med de blå kontrastene og blondene !

Ønsker deg en flott sommer!

Karina Beck sagde ...

Lækkert sommerlayout. Flot, at du har holdt det i så få farver.
Hvor er du heldig, at have havet så tæt på. Jeg har lige været en uge på Bornholm og hvor var det skønt, at komme til havet hver dag.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det var et lækkert layout - det er virkelig smukt og stemningsfyldt som du har brugt de sarte farver og den meget stramme farvekombination. Smukt!

Vranda sagde ...

Jeg vil lige svare på dit spørgsmål mht. kufferten. Den har jeg købt sådan. Den længere nede på bloggen har jeg selv pyntet. Tak for din kommentar på min blog