mandag den 29. november 2010

Vinderen af julekortarrangementet på vintagebloggen

Endelig er det blevet tid til at offentliggøre vinderen af vores julekortarrangement, vi holdt på vintageudfordringen forrige weekend. Jeg gætter på, at I har ventet i spænding på, hvem der har vundet de forskellige udfordringer.

Min egen udfordring til jer var at bruge nodepapir på julekortet. Jeg havde 15 deltagende kort fra 10 forskellige fantastisk dygtige piger. Jeg er såååå glad for, at I havde lyst til at deltage i min udfordring!!!

Jeg havde lavet dette juletag som inspiration.

Vinderen har lavet noget, jeg er faldet helt og aldeles for! Jeg drømmer om at kunne lave noget lignende og har lovet mig selv, at jeg SKAL lifte vinderens bidrag inden jul.

Nu skal I få lov til at se vinderens bidrag...

Vinderen af min udfordring er:
med dette fantastiske julekort - eller faktisk er det en julegavepose.
Smut forbi hendes blog og se flere lækre detaljer af hendes gavepose. Den er bare super super flot!

Anne Kristine, er du sød at sende mig en mail på benita_bruncke@hotmail.com med din adresse, så jeg kan sende gevinsten til dig. :)

1 kommentar:

annes paperfun sagde ...

Tusen tusen takk :o)) Så moro at du likte gaveposen og takk for oppmuntringen.Ble helt satt ut jeg!
Ha en fortsatt fin kveld.
Klem Anne Kristine