mandag den 3. januar 2011

kort produktion fra weekenden


Restekort af noget gammelt papir jeg har fået ved Dorthe.

Et kort lavet med rester fra noget kinesisk papir fra Eva, som jeg fik i min ene julekalender.

Bagsiden til ovenstående kort: Bare for at vise hvordan jeg normalt gør bag på kortene. :)

Weekendens kortproduktion - der er mange ikk? Alle kort er lavet i foldet A5 størrelse. De passer lige i en helt almindelig kuvert. :)
Det fine sorte glimmerbånd fik jeg fra Signe i min ene julekalender. Fint ikk?

Jeg sad længe og kiggede på dette kort, for det passede ikke lige med en cirkel med tekst her. Jeg fandt mit velkommen til verden stempel frem og løsningen var simpel. Et meget enkelt kort!

Bagsiden på ovenstående kort. Jeg havde en masse bling jeg ville have brugt. Det har jeg nemlig meget meget meget af. Det er stemplet direkte på bagsiden af kortet.

Tanken med cirklen er at man selv kan skrive tal og sætte ringe om datoen til en fødselsdag.

bagsiden af det kort...

tja...

Her fik jeg brugt en super lækker swirl rubon fra 10na fra julekalenderen og en vildt flot grøn sommerfugldoiley lavet af Marolle. Jeg vandt hendes blogcandy engang.

Det var et udsnit af weekendens kortproduktion. Spørg hvis der er noget, du gerne vil have forklaret. :)

Ingen kommentarer: