torsdag den 6. januar 2011

Torsdagsscrapclub hos scrapsisters.

Jeg deltog!! Wuhuuuuu. Det er faktisk første gang det er lykkedes for min krop at ryste sofaen af sig og komme ind på kontoret og scrappe en torsdag. Og så var det endda slet ikke så slemt...

En af opgaverne var at lifte dette flotte layout:


Grunden til at der er et rød felt under overskriften er at jeg skulle skjule noget værre noget. Jeg havde skrevet overskriften i hånden  - og det så IKKE smart ud.

Jeg er ret stolt over at jeg har kunne lave et så minimalistisk layout.

Papiret er fra October Afternoon "Thirft shop". Elsker den serie. Jeg har brugt rubons jeg fik i julekalender ved 10na.
Undskylder de dårlige billeder, men de er taget kl 22 om aftenen!


Vi ses!

5 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Det er blevet ganske flot, og det enkle er ofte det sværeste. Selv de 2 fotos ligner jo hinanden.
Det er da fint med lidt baggrundsfarve til teksten - det fremhæver den !!
Jeg misunder faktisk dem, der kan skrive med håndskrift på et layout - og få det til at se ordentligt ud. Det er de færreste, der kan det.
Min håndskrift er ikke pæn nok til det !

10na sagde ...

Fint LO, og lækker skitse. Ny stil fra dig og den kan du også ;o)Hvis du ikke havde nævnt det med feltet under overskriften, ville jeg ikke have tænkt at det var en fejl 40 :o)KH 10na

Benita sagde ...

Jeg nævnte det nu også mest for at vise medfølelse for Gitte, der var så uheldig at få glossy accent ud over hele sit layout, og fik reddet den på en flot måde. :)

Marolle sagde ...

det blev bare rigtig fint dit layout

Karina Beck sagde ...

Rigtig flot layout og flot liftet.

Svar: Nogle af mine kort sælger jeg, nogle giver jeg væk og rigtig mange går til "Operation skriv hjem" eller Cancerkort.
Fortsat god søndag aften.