tirsdag den 20. marts 2012

Årets bedste gave!

Det er bare så vildt at se de billeder Lucas tager med sit EGET kamera. Har lige overført lidt over 300 billeder taget af ham fra juleaften til nu. Det er sjovt at se verden gennem hans øjne. Han har faktisk taget et par billeder af ganske glimrende kvalitet og belysning.



Blandt andet dette selvportræt med sin søster. Jeg glæder mig til at printeren er færdig med at printe det, for det kræver da et LO! OK jeg har leget lidt med farver og retoucheret en dato væk... men ellers er billedet originalt.


Dette er HELT originalt!

Nu vil jeg igang med at scrappe lidt. :) Ville bare lige opfordre til at give jeres børn et kamera i gave. Det er fedt at se deres verden. Man får mange billeder af maver, gulvet, fodboldkort (jep dem alle!), lillesøster, værelset, favoritlegetøjet og meget meget mere. Ikke alle er gode, men siger helt vildt meget om fotografen. Det er fedt!



5 kommentarer:

Charlie sagde ...

Dejligt englebørns billede han har fanget og så er jeg da HELT vild med hans originale selvportræt. Dejligt med den alder hvor man IKKE sletter sådan et foto fra sit kamera. =0) Hilsen

Louise sagde ...

Ej hvor er det altså nogle skønne billeder :) Vil give dig helt ret i at de skal scrappes, glæder mig till at se hvad det bliver til :)

Mariastine sagde ...

Super skønne billeder som helt sikkert kræver et layout :o) Det er simpelhen bare nogle gode usorterede billeder man kan hente ud fra ungernes kamera, super skønt :o)
Fortsat god aften.

Iben sagde ...

Super god ide med at give børnene eget kamera - eller lade dem låne et og sige "knips løs".
Glæder mig til at se hvad du får lavet med dem :-)

Karina Beck sagde ...

Vildt skønne billeder!
Du må have en god onsdag.