mandag den 12. marts 2012

Min nye kalender

Jeg har brug for en ny kalender. Denne gang ville jeg prøve at lave en med et omslag af chipboard. Min nye kalender ser således ud:

Jeg har brugt papir fra My Minds Eye og October Afternoon.


Jeg har brug for at mit skema nemt kan skiftes ud, så det sidder bare fast med på små clips.


Selve kalenderen sidder fast i en lille lomme, der bare er limet fast med dobbeltklæbende tape.

Jeg har også lavet en lille tag, som kan holde styr på hvor jeg er kommet til i kalenderen.


Dette er min gamle kalender - den har nu klaret det meget godt, men nu er den også næsten slidt i gennem. :)

Laver du også selv omslag til din kalender?

1 kommentar:

Karina Bunkenborg sagde ...

God ide at lave sin egen kalender. Det har jeg godt nok aldrig fået gjort men det kommer måske en dag. Din gamle kalender er i hver fald fin.