torsdag den 14. oktober 2010

Opdatering fra convention

Ja det er godt nok et par dage siden, der har været convention, men nu har jeg endelig lidt tid til at vise, hvad jeg rent faktisk fik lavet, da jeg var afsted.

Jeg deltog i skitsekonkurrencen med dette layout. Det var lavet hjemmefra.

Disse scrabblebrikker købte jeg ved min kusine. De er limet på chipboard, så de ligner rigtige brikker. De er ret fede synes jeg.

Brikkerne er brugt på dette layout. MEGET simpelt... måske for simpelt. Jeg synes altså der mangler noget, men ved ikke hvad?

Dette kort lavede jeg af Dorthes rester. Det er fedt at lave flotte ting med andres rester. :) Billedet er hentet på graphicfairy.blogspot.com - en feeeed side til vintagebilleder.

Dette kort deltog jeg i kortskitsen med.

Tusind tak til jer, der altid lægger en besked, på trods af at jeg i lang tid ikke har fået kommenteret rundt omkring så meget som jeg gerne ville. Tiden og overskudet har ikke lige været til det. Men jeg kommer stærkt igen, satser jeg på. :)

4 kommentarer:

Mio sagde ...

Super flotte ting du har fået lavet : ) kan super god li de scrabble brikker : )og næ jeg synes ikke der mangler noget *GG*
Det er SÅ skønt at få brugt rester, og andres rester, kan jo være guld tihi, dejlige kort : )

Anne Thormose sagde ...

Ja, ja - selvfølgelig fik du lavet en masse ting til Convention. Jeg kender vist ikke nogen, der er så flittig som dig, når der er crops.
Jeg fik lavet absolut INGENTING, og har heller ikke haft fat i papir eller karton siden Convention!

Cecilie sagde ...

Hvor er det fint med rullen med tekst på på dit kort. Super lækker detalje. Dine layouts er også skønne og scrabblebrikkerne er ret cool.

Karina Bunkenborg sagde ...

Vildt flotte kort og lo. Jeg synes ikke der mangler noget på dit lo for det behøver ikke altid være så overpyntet. Du har da været flittig til convention skal jeg love for!