lørdag den 20. november 2010

Jeg har sørme lavet to layouts!

Det er altså muligt at være skruk som tre-årig! Jeg ved, at det er svært at tro på, men Caroline er virkelig virkelig skruk. Hendes dukke (kaldet babyen) bliver nusset, passet, madet, ammet, trøstet og alt det som en rigtig baby skal. Hun er endda begyndt at spørge om vi ikke snart skal have en baby, altså en rigtig en.


Her er et bevis... Man kan ikke sidde i sofaen og hygge uden babyen er med. Den har pusser på, så den ikke fryser sine tæer. Hun "orker" nemlig ikke at have et sygt barn... hmm hvor har hun mon hørt det henne?


Læg mærke til udtrykket i hendes blik... jojo den er skam god nok. Det er ægte forelskelse. :)


Og I skal da også lige have et billede af min KÆMPE store dreng. Det er vildt så hurtigt det er gået det sidste stykke tid. Han er begyndt at se ældre ud i ansigtet og er også blevet ret lang (ok vi er ikke så høje i familien, så det er nok begrænser hvor lang han lige er, men altså... alligevel).



 At overkomme sin frygt for dyr


Lucas er MEGET bange for dyr! Men i efteråret var han med sin far i Flensborg for at se BMX (drengens store interesse) og ved siden af BMXhalløjet var der underholdning i form af hesteridning. Far spørger Lucas: vil du have en tur? Lucas svarer: ja det vil jeg gerne. Far skjuler sin meget store overraskelse og siger: ok, så stiller vi os i kø. Lucas ender med at ride to ture. Og kommer hen til sin far bagefter og siger: det var da meget sjovt! Wauw!



Hele layoutet er holdt i brunlige farver. Kun overskriften er grøn, da grøn er håbets farve...


Jeg er normalt ret hys med kun at bruge danske tekster på mine layouts, men dette passede bare så godt til. Citatet fik jeg sidste år i julekalenderen på scrapsisters.



 Min verdensmand


Lucas nød vores ferie i Damp, og han snakkede lystigt med alle andre børn. Han var ret ligeglad med, om de kunne forstå ham. Og så nåede han også på turen at finde en rigtig god veninde, Mathilde, som han legede med hver dag i legeland og badeland.


Overskriften er lavet i to forskellige størrelser Blossom. Jeg synes, det ser godt ud at blande dem. :)

På dette layout har jeg også brugt en gammel kortside fra en meget slidt atlas jeg har købt på loppemarked. Jeg har været nødt til at skære siderne ud af bogen, for den lugtede så slemt af røg, at jeg ikke kunne holde ud at have hele bogen stående i kontoret.


Har du været inde på vintageudfordringen og se om du skulle have lyst til at deltage i vores julekortarrangement? Det er nogle rigtigt flotte og spændende udfordringer.

4 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

nejjjjj hvor er de herlige de billeder, af dine skønne børn, og super lækre loer du har lavet .

Karina Beck sagde ...

Det er dejlige layouts, du har lavet med gode minder. Og det ser rigtig godt ud med de grønne bogstaver.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Så dejlige billeder af dine børn og super smukke LO'er du har lavet... lækre detaljer og det ser fed ud med de grønne bogstaver.
Har set udfordringerne, ser spændende ud, men jeg har desværre ikke tid.
Ha en hyggelig scrappe søndag

Annette / aka sagde ...

Flotte, flotte layouts.
Jeg husker godt din tidl. historie om Lucas frygt for dyr. Og det er da blevet til et rigtig flot Lo.
Smart med den globus på din verdensmands-Lo.
God søndag.