onsdag den 17. november 2010

Lidt nyt herfra

Jeg har lavet denne søde julegavepose til den nyeste udfordring på vintageudfordringen. Udfordringen er at dekorere en æske. Jeg har snydt en lille smule, for en gavepose er jo ikke helt en æske... men det blev accepteret af Dorthe. Heldigvis!

Jeg har brugt et lækkert vintagebillede fra Hobbyboden, som sponsorerede os i denne udfordring. Lækre ting vi fik fra hende!

Forsiden af posen er lavet med en spellbinders die og noget overheadpapir. Bagved har jeg sat noget gammelt nodepapir. Dette var min allerførste gavepose, så den har sine skavanker. Der kommer en tutorial på vintageudfordringen, hvis du skulle have interesse i at lave posen. Du skal kun bruge et stykke karton i 6x12".



På scrapsisters dekorerede jeg toffifee æsker til en artikel Dorthe skrev. Da jeg sad og lavede den, kom Lucas og ville også lave en. Det fik han lov til. Super fed gave til bedsteforældrene. Der var tårer i øjenkrogen, da mormor fik den fine æske chokolade...



Fordelen er at omslaget kan laves af et A4 ark karton. Lucas fik selv lov til at vælge farve ud fra sine tegninger. Han vaklede meget mellem grøn eller blå... hihi elsker de fantastiske børneovervejelser den beslutning kræver.

Min æske virker helt kedelig ved siden af ikk?
Billedet er fundet på graphicfairy.blogspot.com

Bagsiden er lavet med lidt forskellige spellbinders og stempler.

3 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det er en rigtig sød ide med det vindue i posen! Flotte ting, du har lavet.

Jayne sagde ...

skøn skøn Pose.. Men super mange fine detaljer.. og især det gennemsigtige vindue.. som altid masser af inspiration at finde hos dig :-) dejlig torsdag.

Kh Jayne

Unknown sagde ...

Total skøn gavepose og æske du har kreeret - men jo, det blegner lidt ved siden af den farverige udgave fra Lucas... og så kan intet jo slå sådan en kærlighedserklæring fra en lille dreng :o)