tirsdag den 16. marts 2010

Produktionen fra convention

Jeg skrev i sidste indlæg, at jeg fik lavet en hel del til denne convention, og det er faktisk ikke helt løgn!

Jeg kom hjem med:
et minialbum fra Natalie Kalbachs kursus (næsten færdigt)
et layout med min dejlige mand
et layout om min søn på hans 5-års fødselsdag
et layout om min datter på tre, der allerede er skruk (skitsekonkurrencen)
et layout om min datter, der hader sne (skitsekonkurrencen).

Det er da meget godt klaret ikk?

I sidste indlæg savlede jeg stadig over tre ark lækre papirer, som jeg ikke kunne vise, for de var allerede brugt. Her er det layout de er brugt på. Et layout om min fantastiske mand.
Billedet er sephia. Papirerne er holdt i brunlige toner, bogstaver er hvide med gulddabber og guldstickles. Jeg er fuldstændig fastlåst i at jeg kun vil bruge dansktekst på mine layouts, så jeg faldt pladask for det øverste papir, hvor teksten står på dansk. :)

 
Jeg har malet bølgepappet med brun dabber og bagefter gulddabber. Husk endelig at lade dem tørre undervejs, ellers blander de to farver sig bare. Suuk, bitter erfaring!


Jeg er forelsket i Tim Holtz stemplerne. Dette er ingen undtagelse. Jeg har stemplet på det dejligste glatte papir fra Stampin' Up i råhvid. Der er brugt stickles runde i kanten - og den hurtigt opfattende besøgende vil have set, at jeg har brugt min nye big shot og spellbinders dies. :) Dem er jeg ret glade for allerede.


Overskriften er chipboardbogstaver købt ved Majer, der er sværtet med gulddabber i kanten og smurt med et tyndt lag stickles. Synes de bliver så flotte af det. :) Jeg har også lige brugt et lille stykke dymo.

De andre kreationer må du vente med til i morgen. :)

Men dette lille kort, lavet sent i går aftes på min nye big shot (du har fået med at jeg har købt en big shot ikk?), skal du lige have med...


Et fint rundt kort lavet med de to største spellbindersdies. Lidt rester, et orionstempel og en retroblomst med en anden blomst indeni.


Bagsiden, hvor der lige skal stå, hvem der har lavet kortet.


Sådan ser kortet ud når det står op. Jeg har foldet et ark kraft karton og lagt det dobbelt hen over min die. Folden har jeg sørget for ikke blev skåret helt over. :)

4 kommentarer:

Trine sagde ...

Sikke et dejligt lay out! Jeg kan godt forstå du er vild med papiret. Men jeg må indrømme jeg er mest vild med de farver, du har holdt det i. Og at det er så gennemført.

Flot med et sepia foto. Har du gjort det på computeren eller har du behandlet billedet bagefter? Jeg så der var Sepia effekt på tube hos Unik Scrap ligesom den glossy, jeg er så vild med.

Glæder mig til at se hvad ellers du fik ud af Middelfart visitten *S*

Tak for din kommentar på bloggen. Den om dejligt belejligt samtidig med din pakke. Tak for det dejlige kort. Jeg fortjener ikke så pæne ord. Nu jeg kan se det hele tæt på har jeg masser af ideer - og spørgsmål:

1) Hvordan har du behandlet dåse-dimsen? Jeg har en masse og det kunne være fedt at farvelægge dem, så de havde flere anvendelsesmuligheder.

2) dine blomster er SÅ flotte. Det er Retro udstandseren ikke? Jeg har selv den store men kan se, at jeg skal investere i flere størrelser.

3) hvor køber du hessian henne? Har Stof 2000, Modestof og den slags butikker det?

Endnju engang mange tak for den inspirerende gave. Du skal nok se dine (nu mine) ting dukke op på bloggen, når de komemr i brug.

Kærligst Trine

Kusine Signe sagde ...

Ihhh... det var så hyggeligt at være på convention, og især kigge på de ting der blev købt og det man har lavet (som for mit vedkommende jo ikke er ligeså meget som for dig ;D) Er også ordentlig igang på scrapværelset. Er ved at ryde op, flytte rundt, pakke ud osv ;)

Karina Beck sagde ...

Kanonflot layout. Lækkert farvevalg og opsætning.
Imponerende, at du nåede så meget til convention!

Cecille sagde ...

Rigtig flot LO - Det er altid dejligt når man har så gode billeder som man kan sætte sammen med så flotte papirer. Flot at du har nået så meget med alle de forstyrrelser en convention byder på :-)