torsdag den 18. marts 2010

To layouts fra convention

Hjemmefra havde jeg lavet dette layout med min meget anti-sne pige. Hun hadede at være udenfor i sne og kulde - og hvis der også var blæst, så kunne vi være sikker på at hun hurtigt kom ind igen.

Papiret er fra forskellige producenter og sat sammen efter at skulle være nogenlunde samme tone af lyserød. Bogstaverne er små chipboardsbogstaver fra BG. Dem fik vi i Sverige sidste gang.

Dette layout lavede jeg til før-scrap til convention.
Da Lucas havde 5 års fødselsdag, tog jeg om morgenen dette herlige billede af ham. Han snakker meget om tal (og bogstaver) for tiden, og det var derfor vigtigt for ham, at vise hvor mange år han blev.

Alt papir der er brugt på dette layout er fra min restemappe. Det eneste hele ark der er brugt er kraft-arket. Det er altså ret udfordrende kun at måtte bruge rester.
Datosiden fra en riv-af-kalender fik Lucas af sin støttepædagog i børnehaven. Bag på står der: I mørke er alle katte grå. Lucas er meget angst for dyr. hihi

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Dejlige layouts du har lavet.

Signe Bendorff sagde ...

Det er bare sådan nogle fine lay outs... må også indrømme at efter jeg kom hjem blev jeg inspireret af LO'et med Lucas ;)

Anne sagde ...

Skønne layouts! Især sne-layoutet. Fantastisk titel! :)

Betina Olesen sagde ...

Skønne LO'er du har lavet, men jeg er da bare så vild med billedet af datteren og den titel... det er simpelthen bare for godt...LOL