mandag den 9. august 2010

vine bottle cover - our vintage affair

Jeg har lavet dette omslag til en vinflaske til en udfordring på en god udfordringsblog, jeg har fulgt et stykke tid. Jeg har dog aldrig deltaget i en udfordring der før. Men nu skulle det være!

I've made a vine bottle cover for at challenge over a this blog. I've been following the blog for a while, but never before made a contribute. But this I had to try!



Vinen er godt nok drukket, men flot ser det nu ud med nyt omslag.



Bagpå er der en snurrelukning, hvor man igennem kan se et stykke karton der er punchet med Doiley lace fra Martha Steward. Jeg har brugt karton fra en freebie papirserie fra Kenner road. Det er noget lækkert papir, der er lige til at printe.



Foran har jeg brugt en spellbinder die til at lave en ramme omkring billedet. Derudover har jeg brugt chipboardswirls lavet med en Tim Holtz die. Det bagerste lyseblå karton er punchet med dubble loop (mener jeg den hedder) fra Martha Steward.



Jeg har pyntet med blomster og blade fra Wild Orchid Craft. Elsker dem!


Tusind tak for endnu et besøg. Tjek om du er oprettet som fast læser, så du kan nå at være med i lodtrækningen, når jeg når 10.000 besøg. Det er jo lige om lidt... hihi

Håber du har tid til at lægge en kommentar - det er jo det, der gør det hele spændende!

11 kommentarer:

Maria Krumbaek sagde ...

Den er godt nok fin! Rigtig lækker :) Flotte farver og opsætning

Dorthe sagde ...

Wauw den er godtnok blevet lækker! Superflot! Jeg har også luret lidt på den blog efter du smed et link til den inde på ScrapSisters en dag. Der kunne jeg vist også finde på at deltage engang (eller mere)

Karina Beck sagde ...

Hvor er den flot og en lækker lukning!

Vranda sagde ...

Wauw hvor er den blevet flot. Og sikke en smart lukning.

Betina Olesen sagde ...

Hold op den "Vinpynter" er da bare for skøn, og ligesom de andre, er det især lukningen der er fed... lidt corsageagtig ...LOL...

Maria sagde ...

Det er sådan en vin, man IKKE ligger op på vinreolen på toppen af skabet, hvor man ikke kan se den! Den skal stå fremme og se smuk ud! Er helt vild med lukningen bagpå :-)

Pia Odgaard sagde ...

WOW Det ser bare godt ud! Snørelukningen er virkelig lækker!

Anne Thormose sagde ...

Sikke en god idé. Det ser jo knald godt ud. ;o)

Annette / aka sagde ...

WOW hvor flot en vinflaske. Og jeg tilslutter mig koret af dem der roser snørelukningen.
Dejlige farver.

ARTfulWings sagde ...

So glad you joined in with this challenge Benita as this wine bottle cover is just stunning with the flowers and image. Perfect!! Polly (Our Vintage Affair) xx

Cecilie sagde ...

Det var en fin flaske, og et flot alternativ til en traditionel flaskepynt. Flot. Og tænk sig, jeg var ikke tilmeldt som fast læser, selvom jeg jo faktisk læser din blog vældig fast... Det er der nu rettet bod på.