tirsdag den 3. august 2010

OSH produktionen - so far

Jeg har lavet en del kort til Operation Skriv Hjem. De ligger i en kasse i kontoret og venter på det bliver oktober og conventiontid.

I weekenden har jeg fået lavet en par kort mere til kassen, så nu er den rimeligt fyldt.
Der er kort for hver en smag og i mange forskellige størrelser. OSH er en god måde at prøve forskellige størrelser af. Lige nu er jeg igang med en større produktion i størrelsen 13,5x13,5, for det passer lige med et tilskåret A4 ark. Mine kortbaser er lavet af hvidt karton på 160 gram, det er lidt tykkere end kopipapir og lidt tyndere end alm karton. Den perfekte kortbase, hvis du spørger mig.


Disse kort blev lavet i weekenden og er nu tilføjet kortkassen. Den opmærksomme scrapper vil se at alfabetet går igen. Det er mit favorit alfabet pt. Det er fra Santas Workshop. :) Loooooove it!

1 kommentar:

Cecilie sagde ...

Det er også en fed font! Så den kan jeg da godt forstå, at du vender tilbage til. Lækkert med sådan en kasse til OSH.