mandag den 27. september 2010

nyt kort

Jeg får ikke lavet meget for tiden! Men et kort er det da blevet til... papiret lå fremme fra da jeg lavede min header sidst, og så kunne det jo fint bruges. :)

Lidt detaljer...

Blomsterne er fra WOC og Kort og Godt. Bladene er fra en gammel Hawaii krans der måtte lade livet. Sommerfuglen der lige kan anes i højre hjørne er fra min fantastiske gevinst på Marie/Marolles blog. Nu er der snart ikke flere tilbage... måske jeg skulle overveje at købe den punch? Papiret er fra Inkido og er sværtet med vintage photo. Swirlen er fra Tim Holtz og er standset ud i chipboard. Stemplet er fra Kort og godt. Det er jeg vildt glad for!


Jeg er selv ret beejstret for dette kort. Farverne og sammensætningen af det lidt rå bølgepap og den lille kork sommerfugl er jeg bare vild med. Gad vide om jeg i det hele taget kan nænne at give det væk eller (endnu værre) sælge det?

Jeg er igang med at lave et indlæg på scrapsistersbloggen, så tag et smut forbi senere i aften. :)

5 kommentarer:

Bertram sagde ...

Det er da blevet vildt godt, mon ikke du komme rlidt igan igen til Convention og derefter? Det føles som om vi alle mere eller mindre er gået i startposition og bare venter på startskuddet på fredag LOL

Annette / aka sagde ...

Sååååå elegant. Og så smukt. Jeg ville nok overveje at beholde kortet selv !

Dorthe/Dob sagde ...

Hvor er det bare et vild flot kort.
Lækre detaljer og farver.

HenrietteH sagde ...

Super skønt kort.. og sikke en lækker header du har lavet...

Herligt indlæg på SS bloggen..

Meretekj sagde ...

Nyyydelig kort. Dette likte jeg godt:)