lørdag den 5. marts 2011

Til salgs bloggen opdateret og give away til nye scrappere.

Til salg
Jeg har lige opdateret til salg bloggen med mange nye varer. Bl.a. bøger, blade, dies, rubons og tags. Kig forbi hvis du kommer til convention. Jeg medbringer kun til convention. Sender ikke med posten.


Nye scrappere se her!

Er du ny scrapper (begyndt inden for det seneste halve år) så læs videre her:

Pynte-pakken
Indeholder bl.a. minialbums, forskelligt pynt, doileys, dimser og rubonsalfabet. Jeg kan ikke huske hvad der helt præcist er i, men kassen er fyldt og er ret tung.


Papir-pakken
Indeholder bl.a. papirrester, ældre papirark, dimser og meget andet. Kan faktisk ikke huske det mere - og kan ikke så godt tjekke, hvad der er i, da pakken er pakket fint ind. Jeg har fyldt en pizzaæske, så den var svær at lukke.

Kunne du tænke dig at få en af følgende pakker, så skriv en kommentar under dette indlæg og vær med i lodtrækningen om at få pakken overrakt til convention d. 12. marts. Men du kan kun deltage, hvis du er rimelig ny scrapper. Pakkerne gives kun til to nye scrappere, der er begyndt inden for det sidste halve år. Du skal også deltage i convention næste weekend, for jeg vil hilse på dig og sige værsgo. :)

Vinderne af de to pakker bliver udtrukket d. 10. marts kl. 21.00.

Håber at mange har lyst til at deltage.

4 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Ja, jeg kan jo nok ikke lige deltage i din blogcandy. Jeg har været i gang i længere tid.
Men jeg vil lige rose dig for den gode ide. Det er da en alletiders gave at få som nybegynder.
Jeg håber, du får rigtig mange deltagere i candyen.
God weekend.

Charlie sagde ...

Gælder det at man kun har lavet 1 LO sidste år?? Nej bare rolig - jeg pjatter bare. Men som aka - der nåede at skrive det først vil jeg også gerne rose dig. SUPER god ide - jeg blev selv forkælet af en del engelske scrappere da jeg var ny for en del år siden. GLÆDER mig til at se dig om til Convention. GOd weekend.

Jean sagde ...

Rigtig sød tanke.. Ville gerne deltage i din blog candy men desværre bor jeg i Slagelse og kommer desværre ikke til convention..
Ellers rigtig fine pakker.. lyder spændene....

Louise sagde ...

Kære Benita

Jeg er vist det man kan kalde ny scrapper. Begyndt indenfor de sidste måneder, har masser af ideer og bliver vildt inspireret af sådanne dygtige scrapper som dig med masser af flotte og spændende ideer, men hvor er det bare svært når man først sidder ved skrivebordet og har alle tingene fundet frem, for så bliver det jo ikke altid som man i hovedet forestiller sig. Måske er det evnerne der endnu ikke rækker....

Men for 14 dage siden var jeg til et super godt og meget lærerigt kursus hos dig ved Anjas Hobby. Og hvor var det godt og skønt at få nogle teknikker vist og prøvet, og det har givet mig meget mere gåpå mod. Har fået lavet 2 Lo siden og er rimlig tilfreds...

Jeg deltager ikke i selve Convention, men kommer forbi som besøgende på lørdag, så måske vi mødes ?! Skal jo se hvem og hvad scrapverdenen er :-)

Mange hilsner
Louise