fredag den 14. maj 2010

Andet album fra scrap-hygge




Dette album er også lavet med et minialbum fra Santas Workshop. Jeg har lavet det i rester, for jeg glemte min mappe med papir, da vi skulle til scrapweekend. Det betød at jeg fik brugt alt det nye papir jeg lige havde købt i Unikscrap. Dette album er lavet udelukkende af rester. Der er lidt rester fra Prima, Maja Design og en lille smule fra Melissa Franses (mener jeg det hedder). Selve albummet er lavet af kraft karton.

Lørdag morgen vågnede jeg tidligt, og fik lyst til en gåtur til vandet. Lizette og Tina var hurtigt i tøjet, og vi fik en fantastisk tur til vandet. Dette billede tog jeg af sommerhuset fra genbo-sommerhuset på den anden side af søen.


Jeg fik dette fantastiske billede af Lizette på stranden. Det er faktisk fremkaldt i farver. Kig især på himlen, så kan du se det. Billedet til højre er fra lørdag eftermiddag - vi scrapper alle sammen. :D


Lørdag aften aftalte vi at spisebordet skulle ryddes, så vi kunne indtage festmåltidet (dyrekølle med alt muligt lækkert tilbehør - godt man kender en scrapper med en skov-arbejdsmand).


Lizette scrapper...


Annelie og Tina scrapper også...


Verena og jeg lavede også lidt...


Signe og Dorthe var også i fuld gang...

Signe valgte at føde otte dage efter vi havde taget afsked. Vildt sejt, at hun kunne vente til alle de mange scraparrangementer hun skulle til, var overstået. Men det var også lidt knebent, ikk' Signe?

Husk endelig at minialbums er fantastiske, for så kan du få brugt rester. Håber du fik lidt inspiration. :)

5 kommentarer:

Bertram sagde ...

Sikke et skønt album over en dejlig week-end og en god måde at huske turen på.

Signe Bendorff sagde ...

Lidt knebent? Overhovedet ikke, vandet begyndte da først og gå til det sidste scraparrangement - og jeg nåede da at få sendt alle hjem, vasket op og låst af, uden nogen blev bekmret for mig ;) Godt man kan holde på hemmeligheden om at vandet var begyndt at sive ;)

Jeg glæder mig også til næste scrapweekend, for det var bare så hyggeligt... og så må farmand jo blive hjemme og passe splinten, så mor kan passe scrapperiet ;)

Maria Krumbaek sagde ...

det er altså fedt med sådan en tur. Det vil jeg også gerne prøve en dag.
Det er et dejligt minialbum :) God inspiration!
tak for det!
mange kram
maria og god weekend

Anne sagde ...

IH, du gav i hvert fald mig lyst til snart at lave minialbum igen :) Hvad samler du dem med?

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det var et fint minialbum, som dokumenterer en hyggelig tid med andre scrappere. Herligt. Tak for kigget.