mandag den 3. maj 2010

Blev udfordret af StampARTic

Jojo jeg har faktisk lavet et bidrag til maj måneds skitseudfordring hos StampARTic.


Fik nye blomster fra England og dem skulle jeg lege lidt med. Har ikke alt med på skitsen, men det er vel kun en skitse... sååh...



Jeg lavede et staffelikort (easelcard) i 15x30 - og det bliver godt nok stort!!! Alt for stort, hvis du spørger mig. Jeg er mere til de små 10x20 kort. Tja, dem lavede jeg så lige nogle af bagefter hihi


Her er kortet forfra. Jeg har overført den søde engel til noget nodepapir, det er meget svært at se (også selvom du står med kortet i hånden fnis). Scallopcirklen rundt om billedet er lavet med spellbinders. Er de ikke bare smukke mine nye blomster? :)

Deltager du også?

10 kommentarer:

Maria Krumbaek sagde ...

jo de er rigtig flotte de blomster :) jeg synes det er sødt det kort

Eva (Fister) sagde ...

Rigtig sødt kort, og fantastiske blomster (venter selv på en leverance fra England :)

Dorthe/Dob sagde ...

wauw, det er blevet vildt flot :)
Jeg glæder mig meget til at se dine blomster i morgen..
Knus

Jayne sagde ...

Hvor er det et super lækkert kort. og blomsterne er perfekte, må vist også se at få fyldt op i lageret... ikke at man mangler.. det bare de forkerte man har :-)
Dejlig uge til dig..

Jayne

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Jeg kan godt forestille mig, at det bliver stort - men det er godt nok flot. Blomsterne er super lækre; jeg elsker også at bruge dem, selvom de er meget høje ;o)

Anne Thormose sagde ...

Hvor er det dejligt tøse-agtigt. ;o) Lækre "buketter" du har fået lavet - det har jeg SÅ svært ved at få til at se ordentlig ud.

Lene Hass sagde ...

Hvor er det er flot. Rigtig dejlige sommerfarver. Og flotte blomster.

Dorthe sagde ...

Wouw det er flot. Må man lifte? :-) :-)
WildOrchid er bare den lækreste biks!

Karina Bunkenborg sagde ...

Dine nye blomster er vildt smukke og det er dit kort også held og lykke med at vinde konkurrencen.
vh Renne

Mio sagde ...

Super flotte blomster, måske skulle man bestille Uhmmmm

Dejligt kort, synes da ikke det ser for stort ud : ) det er bare rigtig flot.