søndag den 2. maj 2010

Beretningen om en tøseweekend på fanø

Jeg har skrevet to indlæg på scrapsistersbloggen om vores fantastiske weekend på fanø. Vejret, sommerhuset, opgaverne, stemningen og humøret var helt i top! Jeg glæder mig til at gentage succesen. Har du lyst til at læse lidt om turen, så kig her og her.

Et par stemningsbilleder:




Mit eget bidrag til vores store skitsekonkurrence med gevinster fra Love2scrap. Jeg vandt ikke. Det gjorde Dorthe og Verena.

Tak for kigget. Nu vil jeg tilbage til min syge søn. Fortsat god bededagsferie!

2 kommentarer:

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det ser godt nok lækkert ud på Fanø. Og de layout er virkelig lækkert.

Karina Bunkenborg sagde ...

Hvor ser det bare hyggeligt ud. Jeg vil gerne tro at tiden bare fløj afsted for det gør den jo når man hygger sig og er i godt selskab. Tak fordi i deler det med os andre.
vh Renne