mandag den 17. maj 2010

Lidt mere fra Fanø

Jeg fik lavet en del layouts på fanø. I går viste jeg det ene af dem. I dag får du to mere at se.

Hygge med far:
Lucas og far slappede af til vores påskeæggehyggeeftermiddag hos bedsteforældrene. Lucas så film og far halvsov.

Lizette havde et rigtig flot borderdie med grene og fugle. Den blev flittigt brugt af os alle.



Det er irriterende, når man ikke kan lave flotte hjørner med en borderpunch. Dette var det bedste, jeg kunne klare, og det er bestemt ikke særligt godt. Hjerterne er jeg dog ret tilfreds med.



Blomsterne er supersøde og så fantastisk nemme at lave. Klip eller punch en cirkel og klip en spiral af den. Begyndt at rulle ind mod midten. Lim midten fast i bunden af blomsten og wupti - du har en blomst. Grenene er fra en misteltendie fra qk.


Kunsten at løfte en bil:
Vi var et smut i Universe, og Lucas var meget imponeret over, at han alene kunne løfte en bil. Den stakkels far prøvede forgæves at forklare Lucas, hvorfor det kunne lade sig gøre. Men at forvente at en dreng på 5 år forstår vægtstangsprincippet, er nok lige i overkanten.


Elsker dette papir...


Den ene blomst skar jeg ud og satte fast på 3D puder. Kanten rundt i cirklen er lavet med Doiley lace border punchen fra MS. Det er krøllet og sat fast på dobbelklæbende tape. Jeg brugte faktisk sort sværte på dette layout - det bruger jeg ellers aldrig mere. Men papiret lagde ligesom op til det. Papiret er fra Maja Design - lækkert papir.


Glæder mig til at vise de to sidste layouts en anden dag.

4 kommentarer:

Maria Krumbaek sagde ...

dejlige dejlige LOs :) du holder dem altid så stilrene med nogle fede detaljer. Du har din helt egen unikke stil - det er sejt!

Karina Beck sagde ...

Hvor er det nogle flotte layouts. Dejligt, at du også scrapper hverdagstingene ( halvsovende far ; ) ) Den die er sørme også lækker!!!! Og søde blomster.

Dorthe/Dob sagde ...

Så fine de er blevet :)
Jeg elsker også papiret fra Maja Design..
Kan rigtig godt lide, at du har brugt lyserødt papir på et drenge LO...

Mio sagde ...

Ser skønne ud dine layouts,synes da dine hjørner er blvet fine, har endnu ikke prøvet det, men nemt er det sikkert ikke.
Virkelig søde dine blomster, det må prøves snart : )
Hvor har i bare fået meget lavet, da i var på Fanø godt gået *GG*