mandag den 17. maj 2010

Svar på spørgsmål

Jeg har fået et par spørgsmål. Dem vil jeg lige svare på:

Winnie spurgte 11. maj:
"Hejsa, en rigtig flot hjemmeside og jeg syntes ogsaa at din farvelaegning er rigtig god. Hvor har du den smarte bagground fra, og er tillykke med dagen skiltet et stempel? "

Baggrundspapiret er fra et kursus med Natalie Kalbach jeg deltog i til convention i Middelfart i foråret. Jeg mener det er prima, men er ikke sikker. Det er bagsiden jeg har brugt.

Tillykke med dagen er et stempel fra Orion design. Det er lidt svært at få fat i hendes stempler, men hun har været til convention de sidste to gange, og sidst købte jeg et stempelsæt med dette stempel i. Jeg sender dig gerne nogle aftryk.


Anne spurgte 14. maj:
"IH, du gav i hvert fald mig lyst til snart at lave minialbum igen :) Hvad samler du dem med? "

Jeg har bare samlet de små albums med noget tyndt bånd. Simpelt og lidt for kedeligt, men jeg er ikke lige kommet på noget bedre. For at samle dem med scrappers rings bliver nok for voldsomt. Tænker lige videre.


Sig endelig til, hvis du har et spørgsmål til noget af det, jeg har lavet, eller der er noget, du gerne vil have en forklaring på. Så samler jeg spørgsmålene sammen og svarer på dem, som i dette indlæg.


Jeg er lidt nysgerrig... hvor mange læser det jeg skriver? Jeg kan se de faste svarere (og tusind tak til jer, det varmer utroligt meget), men er der andre der følger med uden at skrive et svar? Ingen kritik, bare nysgerrighed. Håber du lige gider skrive et hej, så jeg kan se, hvem der læser med. :)

11 kommentarer:

Anne sagde ...

Tak for svar :) Det lignede at du har brugt strips til at samle med, hvilket er en ret lækker løsning, bortset fra, at man ikke kan få strips i ret mange lækre farver :)

Jayne sagde ...

Hej søde benita... Jeg læser næsten altid det du skriver på bloggen.. ellers laver jeg lige en opdatering.. for der er altid masser af inspiration at finde. Og tak for de fine svar..

Jayne

Mio sagde ...

Jeg læser næsten altid ; ) og synes da også, jeg plejer at ligge en lille kommentar *GG*
Det er altid hyggeligt, at se hvad du har gang i : )

Dorthe/Dob sagde ...

Jeg er her selvfølgelig også :)
Jeg læser ALT ....

Knus

Anne Thormose sagde ...

Jeg læser med, men får ikke altid lagt kommentarer - desværre.

Vranda sagde ...

Jeg læser trolig med hver gang der er nyt fra din front. Det er altid spændende at se, hvad du nu har fundet på. Og de fleste gange får jeg også lagt en kommentar.

Sabrina Krighaar sagde ...

Hej så :-P Jeg er elendig til at kommentere, men er fast gæst.

Signe Bendorff sagde ...

Hej Kusine...

Jeg følger altså også med - selvom jeg ikke altid skriver kommentarer ;) Men når man liggger på sygehuset har man masser af tid til det ;)

Det var Websters Pages det papir vi fik på kurset - og tror da at alt det papir vi fik var fra samme producent ;)

Dorthe sagde ...

Jeg læser og læser ... og suger til mig - nogle gange får jeg ikke kommenteret, andre gange forsvinder kommentaren ud i ...? vedikk ... og andre gange skriver jeg en roman - eller bare et par ord. :)

Anonym sagde ...

Hey, jeg læser altid ALT, du er en stor inspiration for mig, din stil er så lækker og lige mig ;o) Jeg er ikke altid så god til det med kommentarer. KH 10na

lissy-hanne sagde ...

Jeg se af og til i din blog og får gode ideer, tak for det , mange skønne ting du laver,
KH