søndag den 3. januar 2010

Søskende

Dette layout er lavet til denne artikel på scrapsisters, hvor jeg skulle inspireres af et meget anderledes billede. Normalt bliver jeg mest inspireret af at se andres layouts og måske endda skitser, men dette var en dejlig udfordring, for det var ikke helt sådan jeg plejer at arbejde. Men jeg er selv blevet meget glad for det færdige layout. Perlerne, der hænger ned fra toppen, er gamle ægte perler fra min oldemors halskæde, som gik i stykker engang for længe siden.

Materialer:
papir - wisteria lane fra BG
pynt - clock rubon fra Maya Road, perler fra olde
overskrift - bogstaver fra gypsyqueen malet med Ranger crackle paint og sværtet kraftigt

2 kommentarer:

Lillemille sagde ...

Tillykke med din blog. Det ser spændende ud. Glæder mig til at se hvad du får lavet. Super flotte LO'er indtil nu
Kærlig hilsen
Lillemille

Ragna sagde ...

Du var da hurtig med det nytårsforsæt :-)
Dejligt at se dig i blogverdenen også. Glæder mig til at følge med her.
Skønne LO's du viser frem. Hvor er det en smuk tanke med de perler.