onsdag den 27. januar 2010

Tirsdags-scrap-klub hos anonyme scrap-o-maner

Ja vi leder hinanden ind i fristelsen og hjælper overhovedet ikke nogen med at komme ud af den voldsomme afhængighed vi har af scrapbooking. I går aftes var vi endda så heldige at have besøg i vores lille tirsdags-klub. Line (line_a) - det var sååååå hyggeligt! Hun snakker mindst lige så meget som os, så det var ret sjovt. Hun fik lært at bruge sværte og blev headhuntet til fredagsscrap i middelfart (hvis hun altså kan få en plads). Vi fik set en masse af hendes sider, beundret hendes store tasker (hahaha nej ikke den slags... scraptasker) og var vildt imponeret over hendes store udbud af scrapmaterialer.

Kom endelig igen Line (og hvem der ellers har lyst!), det er så hyggeligt at være mange.

Jeg fik lavet et layout i går. Tog billeder i dag selvom lyset ikke er særligt godt i snevejr. Og dette er hvad jeg fik lavet:





Materialer:
papir: det brune i baggrunden er fra Cosmo Cricket, det grønne fra MME og de to sidste er rester fra Dorthe
pynt: masser af forskellige blomster, knapper, bånd, blonde, metalcharms, metalblomster.
overskrift: foam thickers fra american crafts malet med brun glimmermist.

Dorthe siger, jeg skal lære at begrænse mig med detaljerne, mens jeg er den anden grøft og synes slet ikke der er detaljer nok på. Der er jo masser af tomme områder på siden endnu.


Overskriften er malet med en brun glimmermist. Det var en hvid thickers i foam - og den var alt alt for hvid.  Det er meningen, at overskriften skal se lidt mere beskidt ud. Og det fungerede bare godt!




Denne lille samling er jeg helt vild med. En hjemmelavet blomst (retro flower punchene og martha steward doiley lace på den enes blade) med tyl og en lille blomst, træknapper, lidt fra julekalenderen (de der pinde med perler på - hvad hedder de?) og et lille homemade skilt, en flot flot old gold blomst fra Unik og det hele placeret ovenpå en større blomst, som jeg fik ved Dorthe. Jamen det ser da godt ud, ikk?




Læg venligst mærke til den lille hvide knap ovenpå en metalblomst. Det ser bare vildt godt ud! Og det er nemt at lave... og billigt!




Her er den store samling af alt muligt fra venstre side. Det hele er sat ovenpå to store grønne blomster og en gammel tag. Der er lidt gammelt smykkedimser, knapper, forskellige metalcharms som godt nok ikke kan ses og så flere af mine hjemmelavede blomster med tyl.

3 kommentarer:

Anne sagde ...

Det er godt nok nogle flotte og meget detaljerede samlinger du har lavet! wow!

Karina Beck sagde ...

Jeg synes at det er rigtig flot. Flot sat op og farve. Jeg bliver nok nød til at lifte det på et tidspunkt.

Karina Beck sagde ...

Hej igen.
Jeg svarer lige på dit spørgsmål..
Nej de 48 layouts er hvad jeg har lavet på to år, altså i alt ; ) : ) Jeg er jo en kortpige ; )