tirsdag den 19. januar 2010

Jeg lovede et layout i går

og her er det så:

Materialer:
papir: den grønne med tekst er fra prima, det andet grønne er fra MME, bogsiderne er fra et loppemarked. Baggrundspapiret er fra... det kan jeg ikke lige huske nu.
pynt: forskellige blomster fra julekalenderen, blade jeg har købt i unik, bling fra prima og fra Carolines kalendergave, bånd fra Stof2000, tuborgklamme (bracket) fra Orion design farvet med grøn glimmermist og malet med klar cracklepaint fra Ranger, den ovale metalramme er fra julekalenderen og det samme er alle de små metalblomster midter. De to grønne hjerter i højre hjørne er en die fra QK der er limet sammen i fem lag, malet med grøn dabber og så har den fået et ordentligt lag af crackleaccents og til sidst er der sat tre små QK blomster fast mens crackleaccent stadig var våd.
overskrift: Thickers fra American craft

Søndag formiddag mødtes jeg med Verena og Dorthe og jeg fik lavet dette layout. Detaljerne blev klaret hjemme, da jeg havde lovet at være hjemme til kaffetid.

Her får du nogle detaljebilleder:



Først et billede af de fede hjerter med crackle accent og små kraft blomster med carolines bling.


Og så et lille closeup af en af blomsterne fra julekalenderen der er sat sammen af mange små ting; en større brun blomst, en retro blomst sprayet med brun glimmermist, en metalblomstermidte og en af carolines bling... nå ja og et af de flotte blade fra Unik. Og bagved en af de flotte prima swirls.


Her kan man se den flotte ovale metalramme, jeg har sværtet med stazOn og kommet papir i midten. Der er mange forskellige blomster og en del bling fra prima.


Det er flot det primabling. Her er det i mørk sølv, det er en blanding af sølv og sort - vildt flot!

Håber du er blevet inspireret til at lave et layout i vintagestil - det er nemlig sjovt!

Ingen kommentarer: