tirsdag den 26. januar 2010

masseproduktion af kort

Det sker ikke så tit at jeg tager billeder af kort, men denne gang har jeg faktisk lavet ti af slagsen, og så skal man da lige vise et par stykker.

Jeg har lavet en kortbase på 21x21 cm, foldet den og så er der ellers brugt rester i alle mulige afskygninger. Normalt laver jeg ellers kort så det færdige ender med at bliver ca 15x15 cm. Men jeg er nok kørt lidt træt i den størrelse. Den nye satte ihvertfald min hjerne på overarbejde, da jeg hele tiden kom på nye måder at lave kortene på.

Kortene skal sælges på min mors arbejde (hun ved det bare ikke endnu), så der skal jo lige fyldes en hel kasse til dem.


Jeg havde tænkt mig at der skulle stå et tal eller lign på båndet ved siden af knappen, men jeg kan faktisk meget godt lide det uden noget på. Som du nok kan se er jeg meget begejstret for punches...



Dette kort er klart Carolines favorit! Der er en prinsesse på og det er lyserødt! Wauw...

Der er mange flere, men nu fik du lige en smagsprøve.

Smager kaffen godt og er kagen tilfredsstillende? Tag endelig en kop kaffe mere, mens du kigger tilbage i mine arkiver og finder mere inspiration. Nyd besøget. Jeg er glad for at have dig på besøg!

1 kommentar:

Anne sagde ...

Tak for besøget hos dig :) Som du ved er jeg også svært begejstret for det aflange format til kort, og det er bare nogle skønne nogle du har fået lavet!