onsdag den 24. februar 2010

Har jeg vist dette før?

Jeg tror ikke jeg har vist dette julelayout før. Hvis jeg har, så undskylder jeg altså på forhånd. :)

Billederne er fra sidste års jul, som vi holdt med min søster og hendes veninde. For første gang jul i Høruphav uden mine forældre eller svigerforældre. Det var lidt underligt, men vi havde bare den absolut dejligste aften. Uden stress og jag og med stille og rolige børn. :)

Lucas og moster er fuldstændig vilde med hinanden, og hun fik mange mange knus i løbet af den aften.

Jeg har brugt mange gamle ark mønsterpapir og fra mange forskellige producenter. Papirerne er bare valgt ud fra at de passede sammen i farvenuancer.


Overskriften er nutmeg fra AC. Elsker den - i alle farver! Her har jeg brugt sort, da der er meget sort i billederne. Det meste pynt er også holdt i sort (host host dvs, knapperne)


Overskriften er et lille citat lavet af min gode veninde Dorthe (er hun ikke dygtig?). Papiret er sværtet med distress og dækket af crackle accent. Det er en fantastisk effekt. Desværre havde jeg ikke husket at lime papiret ordentligt fast inden, så det bøjede meget op i siderne. Men det er ikke noget lidt glossy accent ikke kan klare. :)


Knapperne der er betrukket med stof, er fra en kjole jeg har. Håber ikke jeg får brug for en ekstra til kjolen haha


Her er hele rækken af knapper. Elsker knapper, men bruger dem alt alt for lidt. :)


DE er gamle! Tror det var noget af det aller første jeg købte. Tænkte at de ville se rigtig smarte ud på kort... men jeg har aldrig brugt dem før... Tænkte at de måske kunne passe til her. :)

Har du fået lavet nogle layouts om julen 09 eller et andet år? Jeg ved det, jeg er skør. Jul i februar... men det er altså sådan en julestemning der er med alt det sne omkring mig.

Tak for besøget, det er altid hyggeligt med gæster. Håber du har nydt dit ophold. Kom endelig igen. :)

4 kommentarer:

Jayne sagde ...

Super flot Layout. R vild med farverne, Og hvor er de søde de juletræer, dem har jeg ikke set nogen steder før, men du skrev jo også at de er gamle..

Mio sagde ...

Så er vi flere der er skøre fniss, jeg vi igang med et lille album om vores jul.
Super flot Lo, og jeg er også helt syg, med de små røde juletræer : )

Anne sagde ...

Dejligt layout du har lavet! Jeg har ikke fået scrappet om julen 09 - faktisk er jeg kun "med" hvad julen 08 angår... Men det siger mig ikke så meget at scrappe om jul, så de billeder ligger pænt i en stak for sig selv ;)
Tak for kigget

Helle Sahl sagde ...

Dejligt layout med en masse god stemning i billederne også. Så mange fine detaljer.