torsdag den 4. februar 2010

Istiden er kommet til Als!

Ja det kan ikke siges på andre måder: vi har fået en ny istid!

Var omme i haven med ungerne i dag efter børnehave - vi gik i 60-65 cm sne. Jeg sank i til lidt over knæene. Det er da for vildt!

Her er Lucas gået ud til flagstangen. Han kravlede næsten ovenpå sneen for at komme der ud.


På vej op i børnehaven så jeg dette skilt. Billedet er taget helt nede fra jorden. Det giver er vildt indtryk af mænden af sne.


Der var det mest fantastiske solskin og dette træ så bare så flot ud. Alt i alt var det en dejlig gåtur til børnehaven. Der var så dejligt lys og slet ikke koldt (+2 grader).


Tænkte jeg lige ville vise et meget godt billede af hvor meget sne vi har fået. Sneen her er fjernet på en cykelsti. Sneen i siderne går mig til taljen!


Ungerne elsker at blive hentet - især i kælken. De er vist lidt dovne...

Det sidste jeg vil vise er fra Monas klub 2010 - et år i dit liv. Et vildt godt og inspirerende kursus, hvor jeg lærer meget og får krydset nogle grænser. En af grænserne er at skulle tage en masse billeder af mig selv. Jeg fik taget mange billeder - og har fundet ET der er ganske glimrende (hvis man kan sige det om et billede af sig selv).


1 kommentar:

Karina Beck sagde ...

Skønne vinterbilleder. Her i Rødovre er kommunen begyndt at fjerne snebunker med lastbiler og smide det i havnen. De er bange for at kloakkerne ikke kan følge med, når det begynder at tø!
Det er et godt profil billed.
Jeg er ikke selv kommet i gang endnu, men regner med at det bliver i weekenden, hvor jeg er hjemme i dagslys ; )