mandag den 15. februar 2010

Opdatering af ting til salg

Undskyld numrene roder rundt, men har valgt at holde fast i numrene, selvom jeg ikke fik billederne uploadet i samme rækkefølge.

Send en mail eller pb på scrapsisters, hvis du er interesseret i noget af det, jeg har til salg. Du betaler selv for portoen, hvis det skal sendes. Du kan også hente det hos mig i Høruphav, eller jeg kan tage det med til Convention i Middelfart, men så vil jeg gerne have at du betaler inden.

Dette er hvad der er tilbage:

Nr. 1:
Lyserød embossing med bubblegum duft. Smelter rigtig godt, er kun brugt en gang.
25 kr.

Nr 2:
BoBunny julebånd, ikke brugt.
20 kr.

Nr. 6:
Blandet bånd, de tre forreste er tre-fire cm bredde. Det lyserøde er et snørrebånd og det hvide et tykt elastikbånd.
alle fem bånd: 10 kr

Priser på dies:

enkelt die - 25 kr
dobbelt dies - 40 kr


Nr. 17:
Dobbelt die.

Nr. 18:
Enkelt die.



Nr. 22
Dobbeltdie
die

Nr. 9
Kæmpebrads i lyserød og brun. Der er flest lyserøde.
10 kr



Nr. 35
metro alfabet 
Pris 200 kr.


Nr. 32
Lomme til 2x2 dies til QK mappen.

Min ene mappe er gået i stykker i ringene, så jeg har fundet et andet system.
5 kr.

Nr. 33
Sæt med 5 dobbelte lommer til 2x2 dies.
35 kr.

Nr. 34
Inddelere til QK mappen til dies.
20 kr. 

Nr. 58
Tilda sommerpige - panduro
25 kr.

Nr. 59
Piratstempelsæt - panduro
35 kr.
 

Nr. 41
Lille hammer.

Min Zig er bare for at vise størrelsen. Jeg har brugt den til at hamre eyelets i med, før jeg fik en crop-a-dile.
5 kr.


Nr. 45
Guldeyelets med små hjerter
10 kr.

Nr. 47
Træfigur

Helt ny i original emballage
10 kr
Nr. 48 - Har også en lille babydreng, der sidder ned til samme pris.
 
Nr. 62
3 Heidi Swapp frimærker i chipboard
3 kr

Nr. 46
Lyserøde eyelets med små blomster
10 kr



Nr. 66
Lav selv velourstickers
5 kr


Nr. 67
Træ og filthjerter i forskellige farver.
20 kr

Nr.72
Store bogstaver fra BG. Der er brugt et af dem.
15 kr

Nr. 73
Tiles (kan bruge til at lave små billeder om til epoxystickers)
5 kr

Nr. 74
Alfabet. Der er flere af hver af vokaler og mest brugte bogstaver.
10 kr

Ingen kommentarer: