fredag den 5. februar 2010

Lidt forskellige kort og et enkelt layout

jeg har lavet fyldt to kortkasse med kort, og det giver ret mange kort. Her er et af de lidt anderledes kort jeg har lavet af alle mine rester.


Bagsiden er virkelig lavet af rester. Havde en masse små stumper tilbage efter fire kort lavet af samme papirrester. Jeg vil gerne have bagsider på mine kort, for jeg synes, det ser mere færdigt ud. Og alle rester skal jo bruges ikk?



Jeg har en kollega, der har fået en dejlig dreng. Hun skal selvfølgelig have et kort fra lærerværelset. Drengen skal hedde Villads.



Kortet er lavet af rester fra et minialbumkursus hos love2scrap.dk. Hjertet er malet med brushables og dekoreret med crackle accent.


et lille closeup af hjertet. Det ser bare så fedt ud med det crackle accent. Jeg er vildt med de lange og mange revner der er kommet i hjertet.



Jeg har for et par dage siden lavet dette layout over vores snefulde vinter i år. Måske burde der komme lidt mere sne ved træet og ungerne...

Ingen kommentarer: